2017-06-18

Hortensja / Ajisai

Tydzień temu ogłoszono, że zaczęła się pora deszczowa. W części Japonii, w tym u mnie. Do tej pory padało tylko raz, pierwszego dnia, co prawda przez cały dzień, ale niezbyt intensywnie. Wydaje mi się, że wilgotność powietrza minimalnie wzrosła. Jak na razie mało to przypomina porę deszczową.
Ciekawa jestem co dalej: będziemy mieć mokrą porę deszczową czy suchą?

Akurat w okresie pory deszczowej kwitną hortensje (po japońsku ajisai). Na spacerze udało mi się kilka sfotografować.





  





 



















2 komentarze:

  1. O dzizas! A ja myslalam, ze juz wszystkie mozliwe hortensje widzialam - mam tez kilka. Te rozowe malenstwa, te rozyczki!!!!! Juz jestem chora z zazdrosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałąm, że jest taka różnorodność. Tu u mnie więcej jest tych z kwiatami tylko na obrzeżu, chociaż ja chyba wolę tew kształcie kuli z kwiatów.

      Usuń