2017-07-06

Szyldy, tablice informacyjne

Dzisiaj też głównie zdjęcia. Zdjęcia szyldów z mojej okolicy, które wydały mi się ciekawe, oryginalne, warte utrwalenia.


Jadłodajnia u (pani) Okudo
Oferuje ryby i owoce morza pieczone na węglu drzewnym.
Na zdjęciu to ten środkowy beżowy szyld plus ta babcia.




 
Restauracja yakiniku Kingu
Yakiniku to grillowane plasterki mięsa. Grill umieszczony jest w stoliku i pieczemy mięso samodzielnie.




Izakaya Uotami
Jest to sieć ogólnokrajowa istniejąca od 1993 roku. A izakaya to taki pub. Można tu wypić (przede wszystkim japońskie alkohole) i coś przekąsić.. 




Mochi Kichi
Powiedzmy, że to cukiernia. Sprzedaje japońskie słodkości, słone przekąski sembei, napoje (również alkohol japoński).




Nishimatsuya
Sieć sklepów z artykułami dla dzieci. Istnieje od 1956 roku.




Uniqlo
To znana na całym świecie sieć sklepów odzieżowych.
Poza granicami Japonii mają 958 sklepów (!).
 



I na koniec Subaru.
Chyba nie trzeba przedstawiać :)






Na dzisiaj to tyle.

Jak Wam się podobają japońskie szyldy?


4 komentarze:

  1. Nie bylam w Japonii, wiec nie moge porownac, ale niemiecka obsluga w sklepach jest bez zarzutu :)
    Natomiast samych zakupow nie lubie, bo:
    wydaje sie pieniazki :(
    zakupy sa ciezkie :(
    a potem trzeba gotowac, podawac i zmywac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też nie przepadam za zakupami, ale na razie te tutejsze sprawiają mi przyjemność, choć pewnie za jakiś czas mi przejdzie :)

      Usuń
  2. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny na tym blogu. Zupełnie zapomniałam, że włączyłam tutaj moderację komentarzy...

      Usuń