2019-04-30

Przeprowadzka bloga

Czasu nie da się zatrzymać :(
Nadszedł koniec kwietnia, a wraz z nim pora na przeprowadzkę.

Serdecznie dziękuję, że czytaliście i komentowaliście posty z miasteczka Utazu położonego nad morzem w najmniejszej prefekturze Japonii. Następny rozdział mojego blogowania to posty z Tokio. Blogów o Tokio jest całe mnóstwo, ale mam nadzieję, że mimo to będziecie do mnie nadal zaglądać :)

Zapraszam jeszcze tutaj w najbliższą sobotę (4 maja) - podam kto otrzyma przesyłkę i napiszę więcej o Waszych komentarzach pozostawionych pod urodzinowym postem.

Nowy blog "Tokio po raz drugi" znajdziecie tutaj: tokiotadaima.blogspot.com 

Na koniec kilka ostatnich widoków Utazu.

Tegoroczne wczesne sakury.

Sakury w deszczu.


To już standardowe sakury, kwitnące o zwykłej porze.
 

Nie może też zabraknąć morza



  
Makaron udon, z którego słynie prefektura Kagawa.

Do zobaczenia w Tokio :-)




14 komentarzy:

  1. Piękne pożegnanie z poprzednim miejscem.
    Do zobaczenia i poczytania:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Utazu pięknie się prezentuje w tej pożegnalnej odsłonie:-)
    Może blogów o Tokio jest mnóstwo ale ja żadnego nie czytam. Twój będzie pierwszym i... jedynym:-) Już nawet zameldowałam się na nim:-)
    Pozdrawiam i powodzenia w Tokio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już "wciągnęłam ten nowy blog na listę czytelniczą.Prawdę mówiąc nie czytałam żadnego bloga o Tokio, ten Twój będzie pierwszym i, o czym jestem przekonana- jedynym.Bezbolesnej przeprowadzki- tej w realu- życzę. Bo każda przeprowadzka to jak pożar.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Właśnie jestem w trakcie przeprowadzk i Twpje zyczenia bardzo się przydadzą. Na szczęście firma przeprowadzkowa była na poziomie, więc samo pakowanie, przewóz i wniesienie rzeczy odbyły się bardzo sprawnie i profesjonalnie. Teraz czeka mnie walka z całą resztą ;-)

      Usuń
  4. Myślę, że tego spokojnego i pięknego Utazu będzie Ci brakować, bo Tokio to gwar, pośpiech i brak natury.
    Pozdrawiam serdecznie, niech przeprowadzka lekką będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z całą pewnością. Na dzień dobry przeżyłam mały szok: tłumy ludzi w Tokio ;-)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. To mi wygląda na pożegnanie z tym miejscem. Piękny widok na morze i most !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pożegnanie :(
      A widoki takie piękne były...

      Usuń
  6. powodzenia. musi jakieś powody do takiej decyzji były.

    OdpowiedzUsuń