2017-10-10

Krótko o... napojach

Taka ciekawostka. Nowość, która pojawiła się w sprzedaży 26 września i wszyscy o niej mówią.

Napój jest przezroczysty i wygląda jak woda.
Ale to tylko zmyłka. To nie jest woda, a właściwie może i jest, ale nie taka zwykła.
Smakuje jak słodka herbata z mlekiem. Coś jak Lipton ice tea (co prawda z mlekiem to chyba nie było, jeśli mnie pamięć nie myli, ale w każdym razie coś w tym stylu).

Dziwne uczucie, bo oczy widzą wodę, a kubki smakowe czują herbatę.

Nazywa się ten napój Premium morning tea. Produkuje go Suntory.

Butelkę 550 ml kupiłam w promocji za 91 jenów (3 zł). Standardowa cena to 131 jenów (4,30 zł).



Szczerze mówiąc, nie bardzo rozumiem zamysł tego produktu, czyli "co autor miał na myśli".
Wypiłam pół butelki i nie wiem, co zrobić z resztą. No bo jak pić wodę mineralną (jest ona w składzie tego napoju), to wolę naturalną wodę mineralną, a jak pić herbatę z mlekiem, to wolę taką prawdziwą.

12 komentarzy:

  1. No faktycznie - dziwne to trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne. Powiedziałabym, że nawet bardzo.
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Z ciekawosci kupilabym dwa razy: pierwszy i ostatni :)
    Napoje to sa: kawa czarna z fusami, herbatki ziolowe bez cukru, kranowka i.... nic wiecej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zakup chyba taki będzie, pierwszy i ostatni raz.
      Zazdroszczę Ci, że możesz pić kranówkę. U mnie niby nadaje się do picia, ale niestety nie jest smaczna, pewnie ze względu na zły stan rur.
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Witaj!
    Jestem ciekawa tego smaku w realu.
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tak przez internet dało się przekazać smaki czy zapachy...
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Jeśli wygląda jak woda, a smakuje jak herbata (z cukrem i mlekiem nawet) to musi zawierać co najmniej pół tablicy Mendelejewa. Nie piłabym (zwłaszcza, że nie lubię herbaty z mlekiem, w dodatku słodkiej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół tablicy Mendelejewa to w większości produktów można spotkać :)
      Sprawdziłam jednak co w tej "wodzie" jest, i tak: woda mineralna, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy, herbata assam, maślanka, sól, ekstrakt miętowy, substancje zapachowe, chlorek magnezu, kofeina, witamina C. Nie interesuję się zbytnio składem napojów, ale to chyba składniki typowe dla tego typu napojów.
      Fakt, jak ktoś nie lubi słodkiej herbaty, to nie powinien próbować tej wody - jest dość słodka :)

      Usuń
  5. Dla mnie tym bardziej podejrzany smak, bo nie lubię herbaty z mlekiem:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecczywiscie, dla kogoś, kto nie lubi herbaty z mlekiem, ten napój się nie nadaje. I dość słodki jest.

      Usuń
  6. Dziwny pomysł jak dla mnie, ciekawe, czy się przyjmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwny, ale jak na razie robi tutaj furorę. Zpbaczymy jak długo :)

      Usuń